Tisdag är som måndag

Idag var min första dag på jobbet för denna vecka. Det var faktiskt inte så blodigt att ta sig upp ur sängen imorse. Värr var det att somna igår. Har iofs alltid svårt att somna på måndagkvällar efter nattjobb i helgerna. Men men... sover jag desto skönare inatt sen.

Det var mycket på jobbet idag. Eller egentligen inte. Bara att jag hade chaufförer som var iväg och gjorde annat än att köra det fordon de skulle köra. Och försvinner två eller tre bilar så märks det ganska mycket. och likadant blir det imorgon, då försvinner i alla fall en chaufför iväg på ett annat uppdrag.

Nu kommer Alex snart hem. Då ska vi ta en promenad bort till Willys hemma och handla lite. Han ville ha tacos ikväll och det finns ju naturligtvis inte allt hemma till. Även om vi var och handlade i söndag för att vi skulle slippa dessa småhandlingar (trodde jag ja). Jaja, jag får mig ju en ordentlig promenad med sällskap i alla fall och det är inte ofta så det gäller att tacka och ta emot när det bjuds. Tänkte ta med mig kameran och ta lite kort på vägen så jag har någonting att lägga in här.

Ska gå och byta om nu, men jag återkommer efter promenaden och handlingen. Möjligtvis före tacosen... eller efter. Den som lever får se.
_____________________________________________________________________________________________

Nu är jag tillbaka! Det var en mysig promenad i värmen. Köpte varsin glass att smaska på under vägen hem också.  Och sen hittade vi lite hällristningar så att Alex fick lite och titta på också. Här följer lite kort från vår tripp till affären.


Församlingshemmet vid Borgs Kyrka


Borgs Kyrka

Det blev bara två kort idag för internet är så segt så jag orkar inte vänta på att det ska ladda.
Nu ska jag se Allsång på Skansen. Men inget Midsommer blir det ikväll eftersom det går en timme senare pga VM-galan. Blir så sent om man ska vara uppe och se klart på det.

Sjung & var glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0