Inflyttningsfest

I lördags hade vi då äntligen vår inflyttningsfest. Den blev mycket lyckad. Lite stelt i början, men efter ett par glas grogg/vin kom alla igång. Och många fina presenter fick vi. och lite lekar lektes det. Tack så mycket, alla våra vänner!


David, Manne, Anna och Niklas


Jag med Frida och Carro i bakgrunden


Alex med Marcus och Niklas i bakgrunden


Carro leker med kameran, Fredda äter salt pinne och Markus håller en öl


Frida


Barndomsvännerna David och Marcus


Carro, jag och Niklas i köket


Jag och Frida


Lag Poop Bears


Lag Hell Vikers, som Frida var med i också


Alex och Markus


Alex och Frida


Carro och Fredda hjärtar varandra


Det hände någonting med dörren


Söta pojkar


Frukost dagen efter festen




Ännu en gång vill jag tacka mina vänner för en underbar kväll och fina presenter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0