Stulit från min syster

Nu har jag varit och snattat en rolig sak, som min syster hade gjort på sin blogg. Dock tog det en himla tid att komma underfund med hur jag skulle gå till väga. Jag och datorer hör definitivt inte ihop. Det slutade med att Carro fick skicka över alla filer till mig eftersom jag ej lyckades spara ner dem själv.

Jaja, det hela går i alla fall ut på att man ska söka efter olika grejer på Google och ta en printscreen av den första hemsidan man får upp. Detta är listan man går efter:

1. Sitt förnamn
2. Sitt efternamn
3. Årtalet man är född
4. Staden man bor i
5. Sin favoritfärg
6. Sin favoritmat
7. Sitt favoritklädesplagg
8. Sitt intresse

Mitt förnamn: Camilla


Mitt efternamn: Olsson


Född år: 1983


Bor i: Norrköping


Favoritfärg: Gul


Favoritmat: Lasagne



Favoritklädesplagg: Pyjamas


Intresse: Läsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0