Eftermiddag med Anna

Igår eftermiddag åkte jag in till stan för att träffa Anna. Trots att jag inte har sett henne på så länge så kände jag igen henne direkt. Skämt åsidå. Vi gick ett varv runt Strömmen i det sköna vädret (förutom blåsten). Sen när vi hade kommit runt så gick vi och satte oss på ett jättemysigt litet café och tog en fika.Och givetvis snackades det en hel del också.


Detta är Anna. Sommarbrun innan sommaren.


Jag kalasade på en kopp kaffe och en chokladboll. Man fick en egen liten fin kaffekanna, som jag ville sno med mig hem, men jag kom ihåg vad mamma har lärt mig.


En del av interiören. Hade planer på att göra om hela cafét till en mysig lägenhet där jag kunde bo.

Väl hemma så lade jag ansiktsmask och medan jag väntade på att den skulle verka så städade jag ur badrumsskåpet. Det behövdes!


Lite mindre saker härinne än när jag började

Så nu är det bara resten kvar av lägenheten att städa.... Har plockat lite i köket och torkat av. Gjort rent hällen på spisen. Och senare i eftermiddag/kväll blir det handling.

Se mig, för här är jag

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var duktigt av dig att låta den vara.

2009-04-02 @ 15:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0