2009-02-18 Dag på stan

Denna onsdag har jag spenderat tillsammans med min syster och min moder. Här följer dagen i bilder:


Först körde jag in till stan i en Saab


Hämtade mor och syster nere vid stationen för att åka upp till sjukhuset där mamma hade tid hos hematologen


Medan vi väntade på provsvar tog vi en fika i cafeterian

Därefter åkte vi ner på stan där det bland annat inhandlades...

...en parfym


Senare bar det av till Coop där vi åt hamburgartallrik

Därefter åkte vi bort till Media Markt så att Carro kunde köpa ett filter till sin nya spionkamera (hihi). Sen åkte vi vidare till Importören. Frida hade sagt till mig att det fanns en bra blomsteraffär där någonstans, men vi hittade inte så fick ringa till henne och fråga efter vägen.

Väl där fick jag en väldig beslutsångest, men till slut köpte jag fyra av denna sortens kruka:

Har dock inte bestämt mig om jag ska ha dem i köket eller i sovrummet.

Efter blomsteraffären åkte vi förbi Ö&B en sväng i väntan på mammas och systers buss. Där köpte jag fyra kuddar, som jag ska sy nya överdrag till och ha i sängen. Jag köpte även ett nytt diskställ, som visas här:

Observera att det redan har hunnit komma dit disk på tork :-P

Maggan var förstås tvungen att vara med och plocka upp alla inhandlade saker:

Men tröttnade efter en stund då hungern blev för stor!

Tack för en trevlig och rolig dag, mamma och Carro! Det behövde jag!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men vad förvånad jag blev! :P Så lustigt när man just bestämt att ses och så gör man det helt oplanerat. Undrar om vi setts om vi INTE bestämt oss för att ses på fredag. :P You never know. Hihi!

Men har du kvar samma mobilnummer som du haft den senaste tiden? Tänkte så jag har ditt? Annars har jag inte bytt så då har du säkert mitt iaf. :P

Men vad roligt att vi ska ses då! Ha det fint till dess! Kramar så länge. :)

2009-02-19 @ 00:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0