Stockholm sommar 2009

Äntligen blev det av att åka upp till Stockholm för att se på Allsång på Skansen....jaja, se är väl överdrivet att säga för vissa, men höra iaf... En sak är säkert... Det är jävligt (ursäkta språket) dyrt att parkera på Djurgården!!!



Äkta turistande på museum


En stoooooor segelbåt


Alex är fundersam


Familjen svan


Sådan här vill jag också testa...



Framför Skansen med glimten i ögat




Jag försöker leta mig fram till....


DJUUUUUUREN


Vadå längdskillnad???






Alex har blivit frälst


En griiiis


Alex dansar


Vargar


Såååå söta


Gräs är gott


"här håller jag koll"


Bus med mamma björn


Älg


Alex hittade en ny vän


...och en fiende



Vi i väntan på Allsång


Förväntansfull!?


Lars-Kristerz


Alexander Rybak - detta var det enda jag såg och då enbart för att Alex lyfte upp mig

Sen bar det av hemåt till sängen och två lediga dagar innan det var dags att återgå till jobbet...

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej darling!

Vad fina bilder du har tagit! Bilden på mamma and var superfin! Hoppas ni haft kul!

Kramar!

2009-07-18 @ 12:12:56
URL: http://starattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0