Uppdatering av mina blommor

Idag har jag pysslat med mina blommor. En började jag med redan igår då jag behövde hjälp med den eftersom den är så stor, så Sara fick agera blomhjälp.


Den ena Kalanchoen har växt sig stor och fick än en gång byta kruka och rum, står nu i köket


Gerbian, som jag har fått av Alex, fick ställa sig i det andra köksfönstret


Detta stora åbäcke står och lutar sig mot en vägg i köket tills en stöttepinne har införskaffats



Mina kära ankfötter, som har funnits med sen flytten hemifrån för en himla massa år sedan.. Den ena fick flytta till större kruka och står nu i hallen medan den andra hänger i taket i vardagsrummet


Jag har även sytt om ett par gamla gardiner idag. Det måste ha blivit det fulaste jag har åstakommit hittills, men det får funka ett tag framöver. Haha, det blev verkligen inget snyggt... Döm själva:






Och sist men inte minst min fina kanna, som jag fick av Alex härom helgen... Det är meningen att det ska komma lite tygblommor i den, men har ej hittat några fina än.

Nu ska jag planera vidare för mitt hem... Tjosevippen

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det vart fint.Och vad gäller gardinerna så får man ta vad man har ibland,och så illa vart det ju inte.

2009-07-08 @ 18:41:01
Postat av: Sara

Tack själv! Jag hade superkul! Hoppas promenaden/springrundan sen gick bra. ;)



Åh wow! VILKA CUPCAKES! Och vilka fantastiska bilder i övrigt hon hade! Det där var verkligen ambitiös bakning. :O

2009-07-09 @ 01:01:58
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Carro

Vilken fin kanna, såg ngn liknande i blått på ica häromdagen.

2009-07-09 @ 17:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0