Farmor

Läste precis i Carros blogg att det idag är 2 år sedan farmor gick bort. Det känns inte som det är så länge sen. Jag saknar henne. Hon var den coolaste farmodern som man kunde önska sig. Speciellt saknar jag hennes skratt. Det lät så busigt på något sätt och jag tror också att det är ett bra ord för att beskriva farmor: Busig. Hon hade alltid något roligt att tillägga i varje konversation och sa saker som man inte förväntar sig att en gammal människa ska säga. Hon var helt enkelt underbar och jag önskar att jag en dag får träffa henne igen.

Nu har jag dåligt samvete för att jag inte kom ihåg att det är årsdagen för hennes bortgång. Det är så mycket annat i mitt liv just nu, men det är ingen ursäkt. Man har ingen rätt att glömma bort sin familj bara för att saker och ting går tungt i övriga livet.

Jag kommer och hälsar på dig nästa vecka, Farmor! Saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Carro

Vi kan köpa blommor och gå till graven om du vill.

2009-03-05 @ 20:17:29
URL: http://carro810815.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0