Trött på virus

Nu är jag förbannat (ursäkta ordvalet) trött på detta virus, som envisas med att finnas i min hals. Gör i och för sig inte lika ont längre, men nu har jag ju börjat hosta istället. Men den hostan ska jag råda bot på med hjälp av Noskapin. Det värsta är ju att man knappt orkar med någonting. Tog en kort promenad bort till Skärblackavägen igår och åkte med Alex hem därifrån och det var ungefär vad jag orkade med. Var helt slut. Med andan i halsen och genomsvett.

Idag ska jag åka in och träffa Anna. Har inte träffat henne sen hon åkte iväg till Thailand för några månader sen. Ska bli så kul! Saknar tiden då hon bodde i stan och vi sågs nästan varje dag. Saknar speciellt alla våra promenader. Var så kul att ha någon att gå med. Nu för tiden får jag ju mestadels gå ensammen. När inte Frida är med och spatserar såklart, men hon jobbar ju rätt så mycket så hon har ju inte alltid tid. Men annars har jag ju alltid Sara, som drar med mig på skogspromenader. :-)

Hejsan hoppsan!

Kommentarer
Postat av: Sara

Skogspromenader kan bli vilda. :P Haha! Nu är ju snön borta med så kanske skulle bli kanon. ;)

2009-03-31 @ 22:27:11
URL: http://starattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0