Lördagen och söndagen i vecka 19

På lördagen kom Carro och Fredrik på besök. Först hjälpte Fredrik oss med att få upp taklampan i vardagsrummet. Varken Alex eller jag är värst tekniska så vi överlät det till en mer erfaren Fredrik. Efter att det var klart begav vi oss in till stan för att gå runt Strömmen. Halvvägs på vår promenad stannade vi till på Världens bar och åt lite mat. Jag åt kycklingsspett och de andra kalasade på varsin burgare.

Väl hemma igen åt vi efterrätten som hade blivit kvar sedan fredagen. Sen blev det självklart kortspel. Vad annars?? :-)


Här vilade Alex lite efter maskroskriget


Någon hade glömt sin napp i trädet


På söndagen hämtade jag först upp Frida inne i stan för att sedan bege oss ut till Sara i Stavsjö. Hon bjöd på paj med bacon, broccoli och fetaost. Den var hiiiimla god. Vi spenderade några timmar i soffan och pratade om dittan och dattan. När vi hade tröttnat på att sitta stilla gick vi ut och tog en promenad. Denna gång visade Sara rätt väg. :-) Efter promenaden blev det fika. Det satt bra med kaffe och kladdkaka! Så glad över att dessa underbara flickor tyckte om varandra, eftersom jag tycker om dem bägge två.


Frida och Sara är redo för promenaden

Det var en rolig och mycket social helg!

Kommentarer
Postat av: Carro

Men efterrätten åt vi ju faktiskt innan maten :)

2009-05-12 @ 14:24:48
URL: http://carro810815.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0