Ullared November 2009

Igårnatt ringde klockan 02.25 och det var bara att gå upp och göra sig i ordning för klockan tre kom David och Frida och hämtade oss och resan mot ULLARED började. 


Det här köpte jag (Alex var med och köpte en del av det):


Kalenderljus


En tomte med stor näsa


Spritspåsar


Stearinljus


Vet inte vad detta kallas egentligen, men vi kan kalla det frässkydd


En termos


Första-hjälpen-låda att ha i bilen


Reflexvästar att ha i bilen


Sällskapsspel


Ännu ett spel


Textiltvätt


Fotoalbum


Dvd-filmer


En mysdress (det är en väldigt icke-smickrande bild på mig, men den bjuder jag på)

Sen köpte jag skidkläder, men jag orkade inte krångla på mig dem nu och posa. Så de får ni se någon annan gång.

Nu ska jag lämna över internetanslutningen till Alex, som vill spela PES med Henrik.

Ha det!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilka fina ljus! Spritspåsar skulle jag oxå vilja ha kom jag på när jag såg dem. Fin du va i dressen :)

2009-11-22 @ 19:25:48
URL: http://carro810815.blogg.se/
Postat av: mamma

Det mesta var ju nyttiga saker du har hittat att köpa.inte så mycket skräp.Bra jobbat.Håller med föregående talare att du va fin i dressen.Men ja vill inte ha några spritpåsar.

2009-11-22 @ 21:33:29
Postat av: Mamma

Det ska inte stå spritpåsar utan spritspåsar ett litet s har ramlat bort.Så det kan gå.

2009-11-23 @ 17:06:13
Postat av: En Ullaredresenär

Haha, du ser lite lätt utvecklingsstörd du på bilden =)

2009-11-23 @ 18:04:21
Postat av: Sara

Hahaha, snygging där! ;)

Jag vill också ha spritspåsar. Haha, ska också åka till Ullared nångång när andan faller på. :)



Ni skulle komma imorgon va? :)

2009-11-24 @ 00:56:20
URL: http://starattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0