Ledig dag!

Idag är jag ledig. Ligger i soffan och funderar på vad jag ska hitta på. Jag har avklarat frukost och ett avsnitt Förhäxad. Härnäst blir det nog att gå ner i köket och diska samt plocka undan lite. Börjar se väldigt stökigt ut därnere igen. Den där bänken mitt i är ett väldigt bra avlastningsställe, men tyvärr är det lika inte lika lätt att direkt ta bort grejerna därifrån igen. Så det bara samlas på hög. Ser så tråkigt ut.

Sen ska jag väl ta en promenad också. Bara att bestämma sig vilken runda man ska ta. Antingen blir det samma som i förrgår eller också runt Strömmen. Det tråkiga med Strömmen är att det bara tar en halvtimme runt och jag vill gärna gå längre. Måste ju ändå in till stan och fixa lite grejer sen, så då ligger ju Strömmen bra till. Eller också kanske jag kan åka ut till Lindö och gå där Carro och jag gick i början av sommaren. Kommer dock inte ihåg hur länge den rundan tog, men inte alltför länge har jag för mig om. Lite mindre än en timme kanske.

Jaja, vi får väl se vad denna dag har att bjuda på och vad jag bestämmer mig för. Nu ska jag iaf gå ner och diska!!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0