Vad jag vill ha

* Flera miljoner kronor (att vara ekonomiskt oberoende)
* Ett alltid välstädat hus på landet med stor trädgård
* Ett jobb, som jag trivs med och kan överleva på
* Ett hus i Grekland och ett på Öland


Haha, nåväl...tillbaka till verkligheten och till de saker som är lite mer realistiska:

* En träningscykel
* Kuddfodral (finns några i Margareta-katalogen som jag har spanat in)
* Ny gardiner till köket (har även här några jag har spanat in på www.textilonnet.se)
* Ommålat i extrarummet
* En ny mobil (ska jag förhoppningsvis köpa mig en inom en snar framtid)
* Ett nytt soffbord, tv-bänk samt bokhyllor (i vitt)
* En lång vit bänk till övervåningen


Kommer inte på något mer just för tillfället. Och tur är väl det för det där räcker ju gott och väl!

Tack och hej, leverpastej
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0