Lilla fågel blå

Jag har haft besök i form av en liten fågel idag på morgonen. Hade öppnat fönstren här på övervåningen eftersom det var kokhett härinne. Satt framför datorn i vardagsrummet när jag hör att det börjar låta i extrarummet. Min första tanke var att någon blomkruka hade blåst omkull, men undrade även hur det skulle ha kunnat hända. Fönstret var inte mycket öppet och inte heller blåser det avsevärt mycket ute. När jag kom in så flög dock en liten fågel omkring därinne. Jag stängde dörren fort som bara den så att han inte skulle komma ut i de övriga rummen. När jag kikade in en stund senare var han borta så förhoppningsvis hittade han vägen ut själv. Lämnade fönstret öppet en stund till ifall han satt och gömde sig någonstans, stackarn.


Bild från Google



Annars ska jag åka till Sara idag. Hon hade hittade något nytt promenadstråk, som hon tyckte att vi skulle testa. Och ikväll ska jag som vanligt till Frida och Limo. Det blir en social och trevlig dag!

Tingeling


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för idag Millis! Superkul att ses! Synd att det blev lite stressigt på slutet där, klantarsleSara. :P Men kulkul att du kunde komma. Får försöka ses lite mindre sällan nu. ;)

Ha en kanonhelg!

Kramelikram!

2010-04-09 @ 01:04:44
URL: http://starattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0