Packa packa packa

Nu har jag alltså satt igång med packningen. Hittills har böcker och diverse glas packats ner.
Kom fram till att vi kommer att behöva MÅNGA fler kartonger.

Nu har vi haft Golfen i några dagar och upptäckt några av dess egenheter.
1. Värmen fungerar inte alltför väl (måste kollas upp innan vintern)
2. Det går ej att låsa upp varken baklucka eller passagerardörr (så pajjar centrallåset så...)
3. Vindrutetorkaren bak stannar aldrig när man väl har satt igång den (jo, när man stänger av bilen)
4. Det går ej att öppna bakluckan (gick alldeles utmärkt fram tills ikväll, fick ta ut mina kartonger genom att fälla stolarna i baksätet)

Så frågan är: Har vi gjort ett bra köp?????
Suck!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Finns det inte nån garanti på köpet,det brukar det ju vara.Det är ju inte lätt att upptäcka alla fel med en gång.Synd men så är livet.Kramis.

2010-08-31 @ 23:40:54
Postat av: Sara

Haha Fredrik undrade varför alla tjejer skrev att han skulle passa upp på mig. :P

Men han har varit jättesnäll. :) Fast jag gjorde middagen. :P



Ajdå, segt det där med bilen.. Tror ju inte det är nån garanti om ni köpt den privat.

Låter som att det är en del elprylar som inte är som de ska?

Antar att ni testat olja låsen som inte går att få upp?



Om du vill kan jag se om jag kan fixa lite bananlådor eller annat från jobbet?



Kramar!

2010-09-01 @ 11:25:55
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Mamma

Dotcard leken fanns på Anderssons bokhandel.Kramis

2010-09-02 @ 23:50:35
Postat av: Carros fredrik

Jag kan väl kolla o banka lite på bilkraken när ni är neråt nästa gång.

2010-09-04 @ 21:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0