En vanlig dag i en vanlig människas liv

Idag har inget utöver det vanliga hänt. Jag vaknade imorse och åkte till jobbet. Det var skönt att vara tillbaka. Det var lugnt med kunder så att man hann med mycket bakom "kulisserna". När arbetsdagen slutade vid 18.20 var det bara att åka hem och fortsätta hemma. Först av allt blev det kvällsmat i form av mackor och yoghurt. Därefter vad det dags att ta tag i tvätthögen och vika vika vika. När det var klart blev det en dusch för att sedan komma på att jag var tvungen att byta i Maggans bur. Sedan bara att konstatera att blommorna inte hade fått vatten på över en vecka...alltså blev det till att springa omkring med vattenkannan. Skönt att dammsugningen var klar innan jag kom hem. Alex är en gullig prick, han.

Mina axlar och nacke gör fortfarande ont, men idag har jag sluppit huvudvärken. Jag fortsätter att smörja med tigerbalsam och ligga på min spikmatta. Måste verkligen försöka att komma igång med någon träning för rygg och axlar annars kommer snart värken att bli värre. Speciellt med det jobbet jag har idag. Vill ju gärna vara någorlunda rörlig vid 30 års ålder och den åldern närmar sig med stormsteg.

Nu har jag slagit mig ner i soffan och ska sitta kvar här tills det är dags att krypa till kojs.

Ha en fortsatt bra kväll, gott folk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0