IKEA

 Igår besökte vi Ikea. Det är en affär som jag älskar och skulle antagligen kunna besöka den minst en gång i veckan. Men faktum är att jag tycker att de har blivit en aning sämre. Har inte lika bra utbud längre. Eller också är det jag som har ändrat smak. Vem vet? Något är det i alla fall.

Vi köpte ett nytt strykbräde, tv-bänk, förvaringslådor, tvättkorg, perkulator, ljusstakar och lampskärmar. Vi skulle även köpa nytt duschdraperi för vårt är så missfärgat av vattnet, men hittade inget snyggt alls. Sen skulle jag kolla på lite annat också, som jag glömde bort.


Tvättkorgen


Ljusstakarna


Tv-bänken (bilden är taget från Ikeas hemsida)


Förvaringslådor, som jag tänkt att använda till mina recepttidningar (bild: från Ikeas hemsida)


Perkulator (bild: från Ikeas hemsida)

Det blev lite smått och gott. De flesta sakerna som inköptes var faktiskt nödvändiga och en del inte. Precis som det ska vara.

På återseende, Ikea!!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Dålig stil att åka till Ikea utan o informera oss, IGEN!

2010-02-07 @ 08:11:49
Postat av: Niklas Karlsson

Bara en tanke. Är det verkligen en perkulator??

Dem brygger man ju kaffe i. Brukar då vara en sladd till den. Jag tycker det mer ser ut som en bistrokanna där man låter kaffe dra i varmvatten...

2010-02-07 @ 14:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0