Tråkdag

Idag blev en tråkigt dag. Skulle egentligen ha jobbat 12-22, men istället ligger jag här i sängen med huvudvärk (måste bero på min fruktansvärda skallskada (hihi)) och stel nacke. Jag hatar verkligen att vara hemma från jobbet. För det första så får man så dåligt samvete och för det andra är det väldigt tråkigt att vara hemma och inte kunna göra så mycket för att man inte mår bra. Dessutom så sov jag till halv elva och då har ju halva dagen redan gått. Stressande!!

Köpte Hemmets Veckotidning igår när vi var ute och for. Jag vet att det är pensionärsvarning på det, men jag tycker om recepten i den tidningen. Denna gång så var det recept på pajer. En del såg riktigt mumsiga ut och jag kan inte vänta på att få testa dem. Till exempel Grekisk spenatpaj låter hur gott som helst. Det fanns ett recept på en Broccolipaj med ädelost, men jag är inte så förtjust i ädelost så jag funderar på att byta ut den mot någon annan godare ost. Det går nog lika bra tror jag. Jag återkommer med recepten när jag har testat dem. Det kanske rentutav blir någon till helgen. Vem vet?

Nu ska jag ta och försöka plugga lite så det blir någon nytta gjord idag.

Krya på mig!

Kommentarer
Postat av: Carro

en tidningen har jag oxå:) och idag fick jag den nya.

2010-02-01 @ 19:08:20
URL: http://carro810815.blogg.se/
Postat av: Mrs. L

Hoppas du mår bättre snart!



Ser fram emot att få en utvärdering av recepten sen. Lät gott! Kan man prova med fetaost kanske, om du inte gillar ädelost?

2010-02-01 @ 19:42:54
URL: http://znarah.blogg.se/
Postat av: Mrs. L

Kommentar godkänd och inlagd!



Funderade lite på vad du pluggar nu? Det har jag nog missat. :-)

2010-02-01 @ 20:06:27
URL: http://znarah.blogg.se/
Postat av: Sara

Usch nej fy! Förstår det! Jag är också dökänslig sådär. Haha! Ändå vill man inte att nån annan ska göra det. :P

Åh, jag önskar jag kunde vara så duktig bara! Knät värker som tusan nu efter jobbet så får nog ställa in träningen trots allt. Fattar inte hur länge jag ska behöva vänta. :( Dessutom startade inte bilen idag så måste kolla på det imorgon, så det får väl bli en latmaskdag imorgon med. :)



Ja, men absolut! Nu jobbar jag hela helgen, tors-sön men nästa vecka jobbar jag bara onsdag och torsdag, så tisdagen kanske? :)

Kramar!

2010-02-02 @ 00:24:43
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Mrs. L

Ha ha! Då tycker jag du ska smuggla ner lite fetaost i alla fall. :-)



Ah! Ekonomi, I like! Tycker du det går bra/känns kul då? Känns det bättre än journalistik?

2010-02-02 @ 16:36:47
URL: http://znarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0