GOTT NYTT 2010

Jaha, då har det ännu en gång blivit ett nytt år och ett annat har gått till historien. Vi firade in det nya året hemma i Borg med nära och kära. Sammanlagt var vi 13 stycken. Kvällen började med en fördrink och tipspromenad. Därefter serverades middagen som bestod av potatisgratäng och tjälknöl. Till efterrätt blev det en enkel kladdkaka med grädde och glass. När alla var mätta och belåtna delades vi upp i lag och det var dags för tävling. Första grenen bestod av att finna olika städer i vissa meningar, t.ex "Gör man när man slår en karl" = Manilla. Just den där var jag väldigt besviken på för jag svarade Bangkok och tyckte att det var ett väldigt fyndigt och roligt svar och sen fick jag fel.... Gav mig själv ett halvt poäng! Andra grenen var en musiklek. Alex (domaren) hade valt ut ett antal låtar på playlisten, som han spelade upp introt på och sen skulle vi veta vad det var för titel. Själv är jag urusel på vad låtar heter, men mitt övriga lag höll oss flytande under denna gren. Och självfallet så blev det ju så att segern tilldelades Lag Anna, alltså mitt lag. Grattis till oss!!

Efter det flöt festen på som vanligt. Folk minglade runt och på dansgolvet var det röj. En helt underbar kväll/natt med underbara människor. Klockan hann slå 0400 innan huvudet lades ner på kudden.


Medlemmarna i det vinnande laget från vänster: Anna, Sanna, Milla, Sandra, Frida och Limo, David står bakom. Manne var ej med i laget, men fastnade på bilden i vilket fall.

Just nu känner jag mig mest trött och att en varm dusch skulle sitta fint så det blir inga fler foton uppladdade idag.

GOTT NYTT 2010 ÖNSKAR JAG EDER ALLA!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh! Vad heter du där? Då kan vi ju bli vänner. :D

2010-01-03 @ 19:46:20
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Sara

Hahaha vad roligt. :P Jag blir beroende i perioder. Nu är en sån. Då ska jag bli kompis med dig där. ;) Kan vi utmanas ju. :D

2010-01-05 @ 00:59:08
URL: http://starattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0