Tropisk helg

Det ryktas om tropisk värme
Och det är ett rykte, som jag är beredd att tro på

Som jag skrev i mitt förra inlägg har jag varit en sväng i Valdemarsvik och hälsat på min familj.
Och här kommer bildbevis:

Vattnet låg spegelblankt då vi kom ut till Fallingeberg för att bada


Fredda busade med Carro

Fredda fixar frukost

En överfull mixer


Så här gick det med det


Maggan var med och premiärsov på sitt andrahands-spa


Benjamin och Gösta var också med ut


Fredrik passade på att meka lite med sitt flygplan

När det blev för varmt för att vara ute på framsidan av deras hus åkte vi ut till Björkeberga.

Vi satt på sidan av huset för det var skuggigt där


Maggan fick ta ett bad för att svalka av sig

Nu är jag hemma igen och äter just nu negerbollar, som Alex har gjort till mig.
Han är snäll, han.

Innan vi slog oss ner i soffan åkte vi till Strandhugget för ett kvällsdopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0