Cliniderm

Tog cykeln och begav mig in till stan förut. Var tvungen att köpa mer garn till min duk, som jag håller på att virka. Och sen äger jag inte en enda T-shirt, som inte är söndertvättat så jag inhandlade fyra sådana på New Yorker för 49 kroner stycket. Enkla och bekväma, som man kan ha till vardags!

Sen behövde jag ny ansiktstvätt så jag besökte ett av alla dessa Apotek, som har öppnat runt om i stan. Jag föll för reklamen jag har sett på TV och köpte två produkter från Cliniderm. Jag använde ansiktsskrubben nyss och känner mig så fräsch och ren i ansiktet. Kan behövas lite rejäl rengöring då en finnepidemi verkar ha utbrutit i mitt ansikte för närvarande. Känner mig nästan som 15 år igen. :-(


Ansiktstvätt och skrubb/mask


Med på köpet fick jag två askar (eftersom jag köpte två produkter) med små reseflaskor. Hur söta som helst!

När jag var klar med alla min bestyr tog jag en lunch med Jessika. Jag har inte sett henne sedan hon åkte till Tanzania i slutet av mars. Och självklart var lilla Angela med och busade!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja gör det. De hjälper dig ju att välja ut rätt nyans och sådär och jag kan säga att den även stått emot korvoset rätt bra. ;)

Nu ska jag badda mitt knallröda bröst med aloevera-gel efter att ha suttit lite väl länge i solen. ;)

Kram banan!

2010-06-03 @ 00:21:47
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Carro

Inge-Marie städar där och hon brukar tjata på dem att de ska anställa mig. De hade talat om för henne vad af sagt.

2010-06-03 @ 21:50:49
URL: http://carro810815.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0