Outdoor Maggan

Solen skiner och jag är ledig
Idag har varit en underbar dag.

På förmiddagen satt jag ute i trädgården och läste Robyn Youngs senaste bok.
Efter någon timme kändes det ensamt så jag gick in och hämtade Maggan.
Det blev hennes premiärtur ut i gräset.
Som hon åt.



Sedan var det dags att gå in och börja med maten.
Påbörjade en tacopaj, som skall intagas till kvällningen.
Till lunch blev det köttfärssås och spaghetti.
Enkelt och gott.

Givetvis måste en promenad hinnas med i det vackra vädret.
Sagt och gjort tog jag en promenad i solskenet.
Lovely!

Ikväll ska vi till Frida och Limo.
Egentligen skulle de ha kommit hit, men det kom lite saker emellan.
Så vi packar med oss tacopajen och åker dit istället.
Hur smart som helst!

Allas vår Anna flyttade hem i måndags.
Har inte varit och hälsat på henne än, men jag vet var hon bor så det är bara en tidsfråga :-)
Hon har tagit sin examen och är nu färdigutbildad hälsofreak :-)
Tillägnar henne ett stort GRATTIS och ett varmt VÄLKOMMEN HEM!



ÄLSKAR SOMMAREN!


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack! Det kan du lita på att jag ska. :D Kramis!

2010-06-17 @ 18:38:29
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det ser skönt och gott ut för lilla Maggan

Vill också säga grattis till Anna och välkommen hem till Sverige.

2010-06-17 @ 20:16:34
Postat av: Alex

Hem till Sverige? Sist jag kolla så låg väl Gävle i Sverige??

2010-06-18 @ 15:05:09
Postat av: Anna

Åh, det var länge sen jag var här inne! Gulligt inlägg, tack så mycket hjärtat! Så fort vi får tid får du titta upp här. Allt har gått så himla fort och det har varit full fart, så jag har inte ens packat upp än :P

Tack så mycket, Monica!

Och alex.. du har en poäng där ;)men det är inte lätt att hålla ordning på allt ju! :)

Puss och kram!

2010-06-18 @ 21:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0