Tack!

Tack för att ni har svarat på mitt förra inlägg angående klänningarna. Jag lutade även själv åt det första alternativet, alltså den vita. Är bara rädd för att urringningen ska vara för urringad. Det som var bra med den var dock att den fanns i två längder. En kort och en lång. Det är ju väldigt bra för mig, som är en aning kort i rocken.

Ska kolla i Kalmar imorgon om jag hittar något kul, annars blir det den vita. Och då blir det expressbud med den hem till Borgs Gård så att den hinner komma innan nästa helg... Jag är ute sent, som vanligt!

Tjo och tjim


Kommentarer
Postat av: Mrs. L

Helt rätt val av klänning! Jag kör faktiskt på en som jag hade sedan tidigare. Den vita med svarta blommor som jag skrev om på bloggen en gång. Har ju bara använt den 1 gång tidigare så...



Skoj att ni också ska dit. Vi kanske ses i vimlet. :-)

2010-03-14 @ 19:53:35
URL: http://znarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0