2010-05-21

Prick klockan sex imorse slog jag upp ögonen. Väckarklockan skulle ringa en halvtimma senare och eftersom jag inte tycker om att somna om för så kort tid så gick jag upp. Alltid skönt att ha lite extra tid på sig om morgonen. På schemat för dagen stod slutprov i Företagsekonomi B. Alltså pekade nosen mot Linköping.

Jag vill inte ta ut något i förskott, men det kan ha gått vägen. Jag hade väldig stor tur med frågorna och sen bestod provet av sju frågor och inte var de särskild stora heller. Bara att vänta till brevet med betyget dimper ner i brevlådan.

Efter att provet var avklarat gick jag och satte mig på ett fik, tror att det hette Gyllen. Tog mig en grekisk sallad och ett glas vatten. Sen satt jag bara där och njöt av solen. Hade absolut ingen lust att resa mig därifrån, men det värkte lite i shoppingtarmen. Och shoppa, det gjorde jag! Inte likt mig, men lika bra att passa på när jag får mina infall. Kände att jag kunde vara värd att unna mig lite extra nu när skolan (förhoppningsvis) är avklarad. Har varit ett par stressiga månader nu och behövde lite uppmuntran.

Vill ni se vad jag har köpt?? Tänkte väl det.


Klänning från H&M, Leggings från Twilfit och skor från Din Sko


Skorna


Lite lukta gott

Och det oskrivna regeln, är man i Linköping måste man besöka IKEA.


En lampa till extrarummet. Har ju planerat det rummet i Fridas favvofärg, nämligen lila så denna passade ju utmärkt!

Annars inhandlades det värmeljus, presentpapper och glödlampor.

Vad dagens nota gick på håller vi oss för oss själva. :)

När vi kom hem var det dags att grilla igen. Denna kväll stod det hamburgare på menyn. Hur gott som helst. Och självklart så avnjöt vi lyxmåltiden i de fina trädgårdsmöblerna.

Alex gör sitt jobb och vaktar grillen


Eld

Gott och kort en väldigt bra dag. Nu äter jag ostbågar och dricker Zingo.

Tack och hej


Kommentarer
Postat av: Carro

Vilka fina grejer du köpt!

2010-05-22 @ 06:51:16
URL: http://carro810815.blogg.se/
Postat av: Sara

Jättefina saker Milla! Du är väl värd att shoppa loss! Vi kanske skulle ta oss en dag i Lonköping nån gång. Jag är ju i princip aldrig där så. :P

Kramar!

2010-05-22 @ 21:56:42
URL: http://starattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0