Bryt ihop och kom igen

Sitter här med Företagsekonomiböckerna. Slutprovet är på fredag. Jag kan ingenting. Tycker att jag borde ha lärt mig någonting på dessa fyra månader, som jag har haft på mig, men icke. Vet inte vad som hände. Tiden bara flög iväg. Stressade med alla inlämningsuppgifter mellan arbetspassen och helt plötsligt fanns det ingen tid för att nöta in informationen utan den försvann lika snabbt som den gick in.

Matteprov hade jag igår. Gick dit och trodde att jag kommer ju i alla fall klara detta. Hade faktiskt positiva tankar om det provet (det du, Alex). Men det kändes inte lika bra när jag gick därifrån. Hoppas i alla fall på godkänt.

Vad hände med den där tjejen som var duktig i skolan och fick bra betyg på alla prov och hann med allt hon skulle göra? Long gone tydligen. Jag har aldrig sett mig själv som trög, utan har ganska lätt för att lära mig, men sådant kanske ändras med åldern...

Har bara lust att gråta, men det gör ju inte saken bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0