Ledig dag

Imorgon är jag ledig. Ska bli så oerhört skönt med sovmorgon. Har börjat klockan sex på morgonen två dagar i rad nu. Visserligen har jag slutat halv tolv så jag har hunnit med mycket på eftermiddagarna.

Imorgon ska jag börja med att åka in till Söderköping för att klippa mig. Det var en bra stund sedan sist så det är nog dags. Vet bara inte hur jag ska klippa mig, men det lär väl ge sig med tiden...

Senare ska jag till affären och inhandla ingredienser till lite julbakning och sen blir det just det, julbakning!

På kvällen ska Alex och jag ha lite quality-time. Det har inte blivit mycket av den varan på den sista tiden och inte kommer det att blir det framöver heller så det gäller att passa på när tillfälle ges.


Kommentarer
Postat av: Alex

Me like quality time!!!

2010-12-01 @ 13:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0