Ajaj ont

När jag satt i kassan på jobbet igår kände jag en smärta komma krypande i nedre delen av ryggen. Tänkte att jag satt snett eller någonting och ändrade position. Smärtan gav däremot inte med sig och sitter fortfarande i. Vissa stunder gör det så ont att jag knappt kan räta på mig. Jag hatar att ha ont och speciellt när jag inte vet varför. Tror inte att det är någon sträckning för det är liksom inte i muskeln det gör ont, utan det är som magont fast på sidan... Konstig förklaring, men vet inte annars hur jag ska förklara det. Ont gör det i alla fall.

Hoppas att det går över snart för det är inget roligt att gå omkring som en gammal 80-årig tant. Och inte går det bra att packa och styra när man inte är rörlig.

Suck!!!

Annars så har jag bakat muffins nu på eftermiddagen. Började med After Eight-cupcakes, men gjorde ej klart dem. Har frostingen kvar och den fixar jag imorgon innan gästerna kommer.
Minimuffinsen blev misslyckade. Först svämmade de över och sen sjönk de ihop. Alex blev glad för då får han äta hur många han vill.

Vi får väl se om jag lyckas med frostingen imorrn (annars blir det inga After 8-isar på kalaset heller).

Nu ska jag fortsätta se på film


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0