Lidingöloppshelgen

I fredags hade både jag och Alex tagit ledigt från våra respektive jobb för att åka upp till Stockholm. Det var dags för lite shopping. Och när Alex ändå skulle upp och springa Lidingöloppet på lördagen så passade vi på.

Jag har tyvärr inte fotat grejerna jag handlade. Jag köpte ett par leggings i skinnimitation på Vero Moda, två tunikor på Manhattan och ett par träningsbyxor på Stadium. Jag hade planerat att handla mer, men timmarna gick och mot slutet av dagen så tog orken slut. Så då var det mysigare att gå och sätta sig på ett café i gamla stan för att invänta Mattias och Klara.


Alex sitter och funderar över sina kungliga gener


Just me


Kaffe kaffe kaffe


Alex var spydig så jag ville ej prata med honom

På kvällen mötte vi upp Mattias och Klara för att gå och äta lite middag. Det blev plankstek! Mums!

På lördagen var det dags för Lidingöloppet. Vi gick upp och åt en maffig hotellfrukost. Sedan begav vi oss mot Lidingö.


Alex gör sig redo


Mattias och Klara gör de sista inköpen innan loppet


De tittar på varandra och tänker: "Vad har vi gett oss in på?"


Här är de fyra löparna: Åsa, Mattias, Andreas och Alexander!


Här har han kommit i mål efter 3 mil i terrängen!
Jag är oerhört stolt över honom och hans prestation!
Vill bara lägga in ett "in your face" till alla de som tvivlade på att han skulle klara det!


Två stolta, men trötta, löpare

Har sagt det 100 gånger och kommer säkerligen att säga det 100 gånger till
JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER DIG, ÄLSKLING!!! DU ÄR BÄST!
LOVE YOU!!

Måste ju bara påpeka min egen prestation under lördagen. Jag var nämligen chaufför på vägen hem och lyckades ta oss oskadda genom Stockholm. Jag är faktiskt lite stolt över mig själv med!

Favorit i repris nästa år!?


Kommentarer
Postat av: Alex

Ditt stöd var avgörande! Speciellt härligt att se dig vid 20 km... det gav mig mer energi än alla bullar, saltgurkor och powerade i världen :-) !!! Love you to baby!

2010-09-27 @ 09:05:35
Postat av: Mattias

Härliga bilder! En stor del av våra framgångar i spåret vill vi naturligtvis tillägna vårt fantastiska serviceteam. Utan er hade det inte gått!

2010-09-27 @ 09:31:35
Postat av: Linda

Bra kämpat av Alex! :)

2010-09-27 @ 10:02:13
URL: http://yvlima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0