Partylite

Idag har jag varit på ljusparty hos Sara. Älskar dessa små partyn med fina ljus och massor av goda lukter. Jag lyckas alltid handla för mer än vad jag har tänkt. Jag köpte tre paket teljus med olika dofter:

Vita snöbär
Söta bär, äpplen och frukter håller sig färska i vinterns friska luft samtidigt som en nypa vanilj och mysk skapar värme. Det är det bästa av två världar!

Vintermorgon
Doften påminner om den fräscha vinterskogen med snötäckta granar, tallar och enar. Doften tar dig på en resa till den rofyllda snötäckta skogen.

Kryddig äppeldricka
Doften av äppeldricka som har fått sjuda långsamt på spisen med kryddiga inslag av kanel, muskot och nejlika.Det perfekta sättet att värma sig en kylig höstdag.

Jag köpte även ett teljushus med hoppingivande ord från hela världen på.

Det är det huset längst till höger, som jag har beställt.

Bilden och text i kursiv stil har jag lånat från Partylites hemsida.

Jag passade även på att boka ett eget party. Så nu gäller det att bjuda in en massa gäster.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kommer. :) 15e november va det va? Jag var iaf ledig då. :)

2010-09-21 @ 09:10:07
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha nej inte färdigvald faktiskt. :P Det blev svårt när det var så mycket. Haha.



Kommer gärna tidigare och leker. :)

Kram kram!

2010-09-22 @ 11:33:30
URL: http://starattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0