Tråååååååååååååkigt

Jag är ensam hemma och jag har tråkigt!

På dagen har jag roat mig med att packa. Har även tvättat lite. På eftermiddagen tog jag en långpromenad. Nu på kvällen har jag bara suttit här framför datorn och ugglat. Har sökt lite jobb och kollat runt på lite bloggar.

Nu funderar jag starkt på att krypa ner i sängen och läsa Borta med Vinden. En mycket bra och spännande bok. Den var en aning svår att komma in i på grund av att språket är lite gammeldags, men nu flyter texten på. Det tar bara en stund att vänja sig.

Imorgon blir det att fortsätta med packningen. Har även tvättstugan så då blir det att tvätta underkläder och handdukar. Skulle hellre ha åkt och grattat Sara, men känner mig en aning stressad inför flytten så jag avböjde. Ska gottgöra dig för det, Sara!

God natt och Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Alex

Älskling, var inte stressad. Jag ska sätta igång med packningen denna veckan också så att du får lite fritid. Ta idag att bara slappa, det behöver du. Jag ska raketpacka sen :-)

2010-09-09 @ 09:50:25
Postat av: Mamma

Det finns ju en till som tycker om att vara pakad ibland ta hjälp av han....

2010-09-09 @ 09:58:48
Postat av: Sara

Så lite så. Hoppas det blir bra. :)

Ja after 8 är mumsigt! :D Och ballerina kladdkaka. ;)



Inte behöver du gottgöra nåt Millsing! Det är heeeelt lugnt. :)

Kramar!

2010-09-09 @ 11:23:37
URL: http://starattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0