Hann klart i tid

När jag satt och virkade på en sjal åt mig själv kom jag på den briljanta idén att jag skulle virka en likadan till min syster, men i rosa färg. Jag lade genast undan den jag höll på med, ilade till garnaffären och inhandlade garn och virkade så att fingrarna blödde. Och jag hann klart till hennes födelsedag, till och med, med några dagars marginal.


Bilden blev tyvärr inte så bra. Tycker att det är svårt att fota handarbeten så att det gör dem rättvisa. Jag är i alla fall himla nöjd med den och jag hoppas att den kommer att ge min syster lite värme under kalla vinterkvällar.

Nu vidare till nästa projekt...


Kommentarer
Postat av: Carro

Den är jättefin! Tack så mycket!

2011-08-16 @ 20:07:13
URL: http://carro810815.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad fin den är! När du har tid och lust så kan du få göra en åt mig med. ;)

Kram min kära vän!

2011-08-19 @ 14:32:49
URL: http://starattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0