Jobbig vecka

Veckan som har gått har varit hemsk och jag är glad över att kunna lägga den till historien. Har varit obotligt trött, haft ont i magen och varit förbannat mest hela tiden. Har inte kunnat sova om nätterna eftersom jag har haft ont i magen och när jag väl har somnat så blir jag väckt av antingen katten eller Alex. Ja, det dåliga humöret är ju ett resultat av den dåliga sömnen. Det är först nu på eftermiddagen som jag har börjat känna mig som människa igen. Är fortfarande en aning hängig, men har haft lite energi i alla fall.

Helgen har varit lugn och skön, vilket var precis vad jag behövde. I lördags var jag hos mor och far. Pappa, Carro, Fredda och jag åkte ut till Ållebråta och plockade kantareller. Det var verkligen en mysig skog att gå i och vi hittade många svampar. Innan vi begav oss till skogs så bjöd mamma på sin hemmagjorda smörgåstårta, som är den godaste som finns.

Idag har vi bara varit hemma. Jag har tvättat, men annars har det inte blivit många knop. Nu är det soffläge som gäller.

 
Alex och Dagny klättrar i träd


Fin liten misse


Kommentarer
Postat av: Sara

Stackars gumman då! Låter inte som nån tipptopp vecka. Hoppas kommande blir bättre och att du repar dig. :)



Vad söt du är om du fixar en. Hur gulligt som helst! Men bara om du orkar och så. Ingen panik. :)

Det marinblå garnet såg fint ut, så det skulle jag vilja ha i så fall. :)



Vi måste verkligen ta och ses nån dag och hooka upp för lite update känner jag! Massa kramar!

2011-08-22 @ 00:56:06
URL: http://starattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0