Nytt köksbord

Jag har alltid velat ha ett vitt köksbord. När vi köpte vårt köksbord hittade vi inget fint vitt och därför blev det ett i ek med skinnklädsel på stolarna. Med en liten Dagny med sylvassa klor så blir inte dessa så fina och sen är bordet väldigt tråkigt att sköta om då det behöver oljas väldigt ofta. Och oljar man det inte blir det torrt och tråkigt.

Det var egentligen inte så att vi letade efter ett nytt köksbord, men vi hittade ett iaf. På blocket för 700 kronor. Ganska överkomligt tycker jag. och det som är bra med det är att det är vitt och att det har sex stolar. Eftersom vi inte har något matsalsbord är det jättebra att ha ett stort köksbord där alla kan få plats att sitta runt när vi har gäster.



Det är i behov av målning enligt ägaren. Alex var och kollade på det idag. Men för 700 kronor så kan jag måla om det och få ett fint vitt bord, som jag vill ha.

Nu vill inte Dagny att jag ska blogga mer för hon klättrar omkring här på datorn. Lilla sötnosen!


Kommentarer
Postat av: Carro

Fint bord! Jag vill oxå ha ett nytt! Fredrik vill se mer bilder på Dagny och hennes bus.

2011-08-01 @ 22:04:39
URL: http://carro810815.blogg.se/
Postat av: Mamma

Fint.Kram.

2011-08-02 @ 07:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0