FAN rent ut sagt

Idag är det måndag och varje ledig måndag dansas det Zumba. Men vad händer? Jag vaknar med ont i halsen. Försöker kurera den med honungste in i det längsta. Har ännu inte avbokat passet för jag vill INTE!! Det är så otroligt roligt.Hade dessutom tänkt mig att ställa mig en stund på crosstrainern. Det gäller ju att passa på när man ändå är på plats på gymmet.

Efter träningen hade jag tänkt att gå ner på stan och kika lite på bokrean och se om det finns något spännande. Som om jag någonsin har kommit ut ur en bokaffär empty handed.  Är det någonting som jag kan göra av med pengar på så är det böcker. Är löjligt förtjust i böcket på alla sätt och vis. Älskar att läsa och älskar att ha en fullproppad bokhylla. I know, I'm a nörd.

Ikväll är det sedan dags för en fika med The girls. Var ett bra tag sedan vi sågs allihop nu och det är verkligen på tiden. För min del har det blivit på tok för lite av den varan på sista tiden och jag har abstinens. Förr sågs vi nästan jämt och sågs vi inte hördes vi alltid på luren minst en gång per dag. Saknar det!

Nu måste jag börja packa ihop mig för jag SKA zumba idag! Så är det bara. Halsen känns redan lite bättre. Var nog bara lite morgonrosslig.

Tjo och tjim!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0