Smink it!

I ett tidigare inlägg berättade jag om att Sara har börjat på en utbildning där hon ska bli Make Up-artist. Hon sminkade mig när hon var här i förra veckan. Nu har hon lagt ut lite bilder på detta i sin blogg så är ni nyfikna så kan ni kika in hos henne HÄR.

Igår var vi och tränade Bodypump och jag var skräckslagen inför dagens träningsvärk. Jag minns när jag tränade detta pass en gång för ett par år sedan och knappt kunde röra mig dagen efter. Denna gång blev det dock inte så illa. Däremot tog jag nog ut all energi jag hade kvar under passet igår för när jag kom hem så kände jag mig som ett levande lik. Hade kunnat somna stående om det hade varit så. Sov stenhårt i 9 timmar för att sedan vakna upp och må illa. Illamående blev dock bättre under dagen, men tröttheten sitter i. Hade sett fram emot min lediga förmiddag imorrn, men blev tillfrågad om jag ville börja tidigare och givetvis så säger jag ja. Barbro kände sig hängig och ville ha sällskap även under förmiddagen. Det är bara bra med de extra timmarna och sen vill jag ställa upp för tjejerna i Vika för de är så goa. Kan inte låta bli att hoppas att det ska bli någon tjänst över till mig därnere när de väl öppnar upp till självbetjäning. Skulle vara underbart roligt!

Efter dagens jobb hoppade jag på en buss mot Gryt/Fyrudden för att spisa hos Mor och Far. De skulle in till Willys i Söderköping och handla och då åkte jag med dem in. Så passade de även på att titta in på en kopp kaffe. Lilla Maggan blev överförtjust när hennes älskade Morfar kom på besök och jagade runt honom i köket. Men sen blev det dags för kvällsmat och då finns det inte tid för något annat än gurka :-).

Till kvällsmat för oss människor vankas det pannkakor. Alex ringde förut och talade om att han var sugen på det. Så det får det bli. Kanske framför ett inspelat avsnitt av Bones.

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0