Det straffar sig...

Kikade ut genom fönstret förut idag och fick då se en bil som backade upp på vår infart. Jag trodde att han bara skulle vända, men han drog i handbromsen och gick ur bilen. För mig får han gärna stå där, men då tycker jag att det går att knacka på och fråga om det är okej! Det stör jag mig på något så oerhört! Att folk bara tar för givet att de får utnyttja platsen bara för att den finns där.


Barks Måleri och Dekoration får parkera sina bilar överallt! Även på privat mark! De behöver inte ens fråga!

Hans kompis var så smart att han ställde sin bil halvvägs ner i diket istället och där står han! HA!



Det är ju synd att man är för feg för att gå ut och säga till! Hoppas nästan att han står kvar när Alex kommer hem och se vad han säger då... För Alex tar sig aldrig upp bredvid honom, inte i den här halkan iaf.

Kommentarer
Postat av: Sara

Gaaah! Shit vad arg jag skulle bli! Jag avskyr när folk gör sådär. De ska iallafall ha hyfs nog att fråga!! Jag hade gått ut direkt och sagt till. Det är ju för sjutton hos ER och han skulle inte dit. Då får han ställa sig nån annanstans. >.< Man kan ju vänta besök eller vad som helst...

Ohyfs!



Berätta hur det gick om Alex hann komma hem. :)

Kramar

2011-01-10 @ 22:57:50
URL: http://starattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0