Zumba och en lastbil i diket

Idag har jag äntligen fixat träningskortet. Så skönt att få det gjort. Nu gäller det bara att komma dit också.

Sara hade bokat in oss på ett Zumbapass idag. Det var verkligen roligt. Jag hade en aning svårt att hinna med, men man lär sig väl med tiden. Det blir definitivt fler gånger.

När jag närmade mig hemåt och skulle svänga av in på grusvägen var det full rulle. En lastbil låg i diket och en massa karlar sprang omkring och viftade. De flyttade på sig så att jag kunde komma förbi, men lite längre upp hade en av dem parkerat sin bil mitt på vägen. Inte ens ett försök att ställa sig åt sidan. Så jag fick vackert vänta tills de hade viftat klart därnere innan han kunde komma och flytta på sig.


Passade på att fota eländet medan jag väntade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0