Härlig solig dag

Idag hade jag tänkt att åka ner till Viken och svänga förbi min syster och kolla på deras köksrenovering och sedan vidare ut till mor och far. Jag kom dock inte långt med mina planer då Alex hindrade mig från att åka. Min mor och min far hade nämligen planerat att komma och våldgästa mig och hade förvarnat Alex. Eftersom jag kom underfund med vad som var i görningen hann jag snabbstäda lite innan de kom.


Här sitter vi och njuter i solen

Tack för en underbar dag och en rolig överraskning :-)


Kommentarer
Postat av: Carro

Det var bra! Då hinner vi komma ännu lite längre innan ni kommer och hälsar på :) Kram

2011-03-06 @ 19:46:38
URL: http://carro810815.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0