LCHF och knäoperation

Igår var alltså den stora dagen för mammas knäoperation, som hon har väntat på. Allt gick bra och vi ska in och hälsa på henne nu ikväll. Har köpt med mig lite tant-tidningar så att hon har något att läsa. :-)

Igår gjorde jag även min första LCHF-måltid. Har inte bestämt mig om jag ska köra stenhårt på det eller inte. Ville bara testa några recept och se om det var något för mig. Min syster kör ju det och hon säger att hon har blivit bättre i magen. Det är väl värt ett försök iaf. Funkar det så funkar det. Börjar bli trött på att leva mitt liv efter hur min mage mår. Skulle vilja må bra jämt!

Jag är ju en sådan människa som lätt blir åksjuk och pendlar med buss till och från jobb. Alltså händer det att jag blir illamående på bussen ibland. I måndags blev jag det. Bältet krånglade och när jag väl hade fixat det så mådde jag fruktansvärt illa. Satt hela vägen in till Söderköping och försökte att inte kräkas för att sedan må illa hela kvällen. Skönt att det bara var över kvällen i alla fall. Förra gången jag blev illamående på bussen höll det i sig i en vecka...

Nu ska jag göra i ordning mig för att åka in till Vrinnevi och beskåda mammas nya knä!


Kommentarer
Postat av: Carro

Hälsa mamma!

2011-09-07 @ 18:58:34
URL: http://carro810815.blogg.se/
Postat av: Linda

Märkligt att du kan bli så himla dålig att det kan hålla i sig i en hel vecka! :S

2011-09-08 @ 09:21:46
URL: http://leecastillio.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0