Vem är jag-grej

Hittade en rolig grej på Sandras blogg och snattade den.

Jag heter 
Camilla Sofie Olsson

Jag är för tillfället 
väldigt trött

Jag är duktig på 
att virka

Jag tycker inte om 
falska människor

Jag är jättedålig på 
att baka bullar

Jag läser 
historiska romaner

Jag gillar 
djur

Jag sjunger 
i bilen och i duschen

Jag älskar
 min familj, mina djur och mina vänner

Jag önskar 
att jag var ekonomisk oberoende

Jag är inte speciellt bra på
 ljuga

Jag pratar 
lagom mycket om man slår ut det på det stora hela

Jag tycker om
 att handla inredning till hemmet

Jag är beroende av
 calippo cola

Jag har på mig 
urtvättade röda mjukisar och grå myströja

Jag dricker 
vatten

Jag lyssnar på 
ljudböcker

Jag blir arg 
av orättvisor och falska människor

Jag är rädd för 
att någon av mina nära och kära ska bli sjuka eller något ännu värre

Jag kan inte förstå
 
hur jag ska hinna med allt innan jag är gammal och grå

Jag är pinsamt dålig på 
att få arslet ur vagnen

Jag är uppväxt i
 
Valdemarsvik

Jag har 
världens bästa uppväxt i bakfickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0