Massage och grill

Idag har jag varit och fått massage. Det var både skönt och inte skönt. Ont fasiken gjorde det i alla fall. Tydligen är jag sned i bäckenet och i ryggen. Fick lite tips på några övningar, som jag ska göra för att stabilisera. Sen gäller det bara att få arlset ur vagnen och göra dem också.

När jag kom ut från Centralbadet ringde telefonen direkt. Det var Alex som hade fått en briljant idé. Det vankades grillning. Sagt och gjort åkte jag förbi Hageby Centrum på hemvägen och handlade hem lite kött. Sen var det bara att slå sig ner i de nya trädgårdsmöblerna och njuta av dagens sista sol.


Vårt nya trädgårdsbord där vi kommer sitta och ha det skönt i sommar


En äkta livsnjutare ;-)


Maggan fick lite färskt gräs innan jag åkte in till stan

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilka fina trädgårdsmöbler ni har!

2010-05-20 @ 18:59:04
URL: http://carro810815.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0