The place to call home

Idag tog jag med mig Maggan och for ner till Valdemarsvik för att hälsa på syster med bihang. Det målas om i hallen så jag hade ingen lust att vara hemma med två främmande karlar springandes här.

När jag kom ner begav vi oss direkt till Barrstigen för att kapa lite plankor. Måste säga att jag verkligen skulle ha satsat på en karriär som snickare så rakt och fint som jag sågade. :-)

På hemmaplanen började Fredda bygga sitt konstverk, som bestod av nät på balkongen för att katterna ska kunna vara där. De bor ju på översta våningen så inte så bra om de små kissemissarna skulle få för sig att hoppa ner.


Fredda i full fart med borren


Öronen som sticker upp bakom buren är Gösta, som var väldigt nyfiken på sin gäst


Mosters gullunge var tröttis

There is no place like home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0