Födelsedagsfirande

Som sagt fyllde min syster år igår och vi var där och firade henne
Jag orkade inte gå ner för trappen och hämta kameran igår, men nu på morgonen har jag varit duktig och lagt in bilderna i datorn.


Carro öppnar paket. Av mig och Alex fick hon ett presentkort, en blomma och en mjölkflaska med kossor på.


Min söta mamma, som smög tillbaka pengarna jag försökte ge henne för maten i kameraväskan... FY mamma!


Några fikagäster.
Från vänster Ing-Marie, Fredrik, Bosse och Pappa Kennt


Älskling, som i flera veckor har glömt att köpa rakhyvlar


Gösta var tyckte att gästerna drog med sig smuts in och var tvungen att tvätta sig noga


Benjamin sov


Maggan var med och ville smaka saft


Här sitter hon och myser med mormor och morfar

Tack för en trevlig dag med gott fika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0