Arbetsskada

Igår när jag jobbade drog jag på mig en mycket allvarlig arbetsskada. Titta här får ni se:



Jag höll på att packa upp varor på en hylla. Vi har speciella vagnar, som vi kör stuvar på. Jag vet faktiskt inte hur jag ska förklara dem, men om jag säger att man kör trillerplattor på dem så kanske några av er vet vad jag menar. I alla fall lyckades jag få vagnen i huvudet (inte alltför ovanligt). Så jag reagerade inte avsevärt, utan svor bara till lite. Efter ett tag så kände jag att det fortfarande gjorde ont och kände efter med handen. Då märkte jag att mitt diadem hade gått i två bitar. När jag försökte ta bort en av delarna så gick det inte. Det hade helt enkelt satt sig fast i huvudet. Jag fick gå in på toaletten för att titta i spegeln och då kunde jag bända bort dem. Så nu är Systembolaget skyldiga mig ett diadem ;-)

Så det kan gå...

Kommentarer
Postat av: Carro

Aj!

2010-02-01 @ 07:33:36
URL: http://carro810815.blogg.se/
Postat av: Sara

Aaaaj åååhh vad obehagligt! Det är så läskigt när saker fastnar i en! Aj, bara tanken på att dra bort ett diadem som sitter fast i hårbotten gör mig helt svag. Aaaah! ryser Hahah!

Krya på dig. ;)



Kramar!

2010-02-01 @ 13:08:17
URL: http://starattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0