SOOOOOL

Idag skiner solen! Vad härligt det är. Känner hur det spritter i kroppen. Var ute en sväng och luftade mig. Det var skönt i solen, men en sjuhelsikes blåst. Ställde mig en stund invid trappan där det är lä. Bara drog in så mycket luft jag kunde i lungorna och njöt av solens värme mot kinderna.

Jag har till och med slagit upp fönstren dagen till ära. Det är skönt att vädra ur all instängd vinterluft. När jag sitter här i soffan kommer då och då en liten pust mot mig och det känns som vår! Som jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad härligt! Jag har också varit ute och gått idag, men attans vad kallt när det blåser.



Hm, vad söker du på då? Jag söker på allt möjligt, klänning, Make Up Store, leopard, Gina Tricot, och allt vad det kan vara. :) Gillar tradera lite för mycket. :P

2010-03-03 @ 18:15:26
URL: http://starattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0