Besök på Ikea och Biltema

Några timmar av min lediga tisdag spenderade jag i Linköping. Närmare bestämt på Ikea och Biltema. Har velat åka till Ikea länge nu, men det har inte blivit av. Så idag bestämde jag mig för att åka eftersom mina värmeljus är slut. Självklart blev det lite annat smått och gott, men inte så farligt faktiskt. Såg bara ut lite saker som jag vill ha, men som jag ej köpte.

Dessa grejer köpte jag i alla fall. (Bilderna har jag lånat från Ikeas hemsida)


En mjölsikt


Ett bestickställ


En citruspress


Matlådor kan man aldrig får för mycket av!

På Biltema köpte jag nya torkarblad till Golfen och en vit rattmuff. Blev dock inte riktigt nöjd med muffen då den dolde hastighetsmätaren, i alla fall om man kör fortare än 70. Men jag får ge den en stund till och se om jag vänjer mig. Annars får jag överge den.
Kollade även på en kupévärmare, men min dumsnålhet slog till. :-)

Tjoflöjt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0