Fruktansvärt hörrö

Det var värst vad jag har blivit dålig på att uppdatera min blogg.
Har väl bara ingen lust för tillfället.

Kan sammanfatta lite av vad som har hänt den senaste tiden:

* Jag har börjat träna på Medley Centralbadet (beach 2011, here I come)
* Jag agerar levande sminkdocka åt min kära Sara då hon har börjat en utbildning till MakeUp-artist
* Jag jobbar på Systembolaget i Valdemarsvik lite då och då (hur kul som helst)
*Golfen gick inte igenom besiktningen och ska till doktorn nästa vecka
* Inflyttningsfesten i Thorstorp 1 har ägt rum

Sen kommer jag faktiskt inte på någonting mer. I alla fall ingenting som är tillräckligt intressant att skriva upp här.

Nu hoppas jag att Alexander snart är klar med maten då jag börjar bli hungrig.

See ya'


Kommentarer
Postat av: Annelie

Haha ja visst är dom heta, Camilla:)



Med mig är allt bra och trivs jättebra på jobbet. Hörde att ni skaffat hus i Sörping, stämmer det? Så jäkla kul i så fall! Trivs du?



Hoppas allt är bra!



Kram

2011-02-06 @ 13:43:51
URL: http://anneliemarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0