Oskarshamn 2011 - ankomstkvällen

I torsdagskväll anlände vi till Gunnarsö Semesterby i Oskarshamn. Eftersom Alexander alltid brukade åka hit med sin familj, som barn så blev detta vår destination för årets semester. Det är en liten stugby bland kullar och träd och själva campingen ligger på en liten ö. Stugorna är lite äldre och det är absolut ingen modern standard, men det bidrar till den mer mysiga och pittoreska stämningen. Jag älskar golvet i vår stuga, som påminner mig om golven hemma när jag var liten. Vad de skulle kunna kosta på stugorna är nog i alla fall lite omtapetsering för väggarna är inte ens romantiskt slitna, utan vara slitna. Det drar ner intrycket en aning.


Eftersom jag har missat att fota själva stugan var jag så fräck att jag snodde en bild från min systers blogg på den :-)


Golvet i vardagsrummet och sovrummet


Köket


Ruskigt blåsväder utanför stugan


Med det obligatoriska semesterregnet

Så första kvällen blev att hålla sig inomhus. Vi tillagade en tacopaj och tände lite ljus:




Kommentarer
Postat av: Carro

Jag har då aldrig varit med om maken till fräckhet! ;)



Ja, det var en liten gullig stuga!

2011-07-16 @ 20:16:33
URL: http://carro810815.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0