Julpyssel

Idag har jag fortsatt lite med mitt julpysslande. Jag tar det i ganska maklig takt, men det börjar likna något här hemma. Dock har jag inga tomtar uppe än så länge. Om man nu bortser från sängen, som jag precis bäddade med mina nya jullakan.


Dagny var med och hjälpte mig.

Mina virkade fönsterlöpare, som jag gjorde förra året lade jag i år i köksfönstren. Får se vad miss Dagny säger om det. :-) Planen var att jag skulle ha virkat några fler under året, men så har det icke blivit. Har blivit annat gjort istället, som tre (snart fyra) sjalar t.ex. En till mig, en till syster, en till grannen och en till Saris.

Nu ska jag skutta in i duschen och sen är det dags att ge Maggan hennes efterlängtade kvällsmat, som hon har tjatat om sedan klockan två.

Tomtenissar är vi allihopa...


Kommentarer
Postat av: Sara

Yaaay! Sjal :D



Fint du gör gumman! Själv har jag inte fått upp nånting ännu. Men det kommer. ;)

2011-11-30 @ 00:49:28
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Alex

... sa gubben

2011-11-30 @ 11:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0