Uppdateringar i hemmet

På sista tiden har det hänt lite här hemma. Inga stora förändringar, men lite pyssel sådär.


Det hemska hörnet är numera tomt! Här brukade en massa kartonger m.m. husera.
Nu gäller det bara att möblera detta rum också


En tavellist är uppsatt i köket och på denna står ett recept för lycka.
Ska se om jag hittar några ljuslyktor, som passar bättre.
Ser även fram emot en omtapetsering i köket (ingen inplanerad än) för INGENTING passar till tuppbården.


Tittade förbi Djurbergs på vägen hem för att inhandla krokar och fågelmat.
Fann en fyndhörna, hör och häpna. Där hittade jag dessa kuddar för 85 kronor stycket!
Tror att jag ska besöka Djurbergs fyndhörna lite oftare, nu när jag vet att den finns där.


Med hjälpt av krokarna jag köpte satte jag upp min ampel (den ena hängde redan uppe).
Måste bara lägga några slantar på en till orkidé.


En av mina kollegor gav mig tipset att sätta en orkidé i en ampel och jag var tvungen att testa. Bara att vänta och se hur det blir när det kommer nya blommor, som faktiskt hänger nedåt.
Spännande värre!
Ett stort plus med blommor i ampel är att Dagny inte kommer åt dem. MOHAHAHAHA!

Nu ska jag beställa en personlig kalender!

På återseende


Kommentarer
Postat av: Sara

Det där receptet på lycka tar jag gärna emot! :P

Viist är det kul att möblera hemmet efter hur kissen huserar!? ;)

Kramar till dig bästa Mills!



2011-11-16 @ 16:41:00
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Niklas Karlsson

Här har du en annan ampel som är lite cool. Då blir dina orkidéer hängande direkt.



http://www.coolstuff.se/Hangande-Blomkruka

2011-11-17 @ 14:49:04
URL: http://yava.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0